Velikokrat nimamo možnosti, da bo obiskali fitnes oziroma šli v vadbeni center in naredili trening. Preganja nas čas, skuhati moramo kosilo, pomagati otrokom pri šolskih obveznostih, pospraviti in še bi lahko našteval. Ravno zate sem zate pripravil nekaj vaj, ki jih lahko narediš v svoji dnevni sobi in za katere ne potrebuješ nobenih pripomočkov, tako da zdaj ni nobenega izgovora.

Trening naredi na krožni način. To pomeni, da ko zaključiš z prvo vajo, nadaljuješ takoj na drugo in nato na tretjo in tako naprej. Ko zaključiš cel krog (torej, ko narediš vse vaje) si vzemi počitek. Če imaš kakšne vadbene pripomočke kot so uteži ali elastike, jih seveda lahko uporabiš pri treningu in s tem narediš trening še malo težji.

ZA ZAČETNIKE

  • naredi 10 ponovitev vsake vaje
  • po koncu kroga si vzemi 2 minuti počitka
  • skupaj naredi 3 -5 krogov

SREDNJA INTENZIVNOST

  • naredi 15 ponovitev vsake vaje
  • po koncu kroga si vzemi 1 minuti počitka
  • skupaj naredi 5 krogov

ZELO INTENZIVNO

  • naredi 20 ponovitev vsake vaje
  • po koncu kroga si vzemi 30 minuti počitka
  • skupaj naredi 5 – 8 krogov
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.